بازی ps4 و بازی ps5 مسابقه ای Gran Turismo 7 بزودی عرضه میشود

بازی ps4 و بازی ps5 مسابقه ای Gran Turismo 7 بزودی عرضه میشود

پایان سال 2022 برای بازی های PS5 که مربوط به انحصاری ها می شود، پر شده است Horizon Forbidden West . سال را با قدرت برای پلی‌استیشن آغاز کرده است و تا یک هفته دیگر، یک انحصاری اصلی و موردانتظار اول دیگر نیز در قالب Gran Turismo 7 منتشر خواهد شد.

 

قبل از راه‌اندازی بازی ps4 و بازی ps5 ، سونی بازاریابی را برای آن آغاز کرده است. اخیراً تبلیغ جدیدی برای آن منتشر شده است که جلوه‌های بصری فوق‌العاده بازی را با شکوه تمام به نمایش می‌گذارد. در همین حال، جنبه‌هایی از بازی که توسعه‌دهنده Polyphony Digital  در فهرست بزرگ وسایل نقلیه، گزینه‌های سفارشی‌سازی و تنظیم و موارد دیگر برجسته کرده است نیز در اینجا مورد تأکید قرار می‌گیرد.

 

Gran Turismo 7 در تاریخ 4 مارس برای PS5 و PS4 عرضه می شود. اگر یک نسخه فیزیکی از بازی را روی کنسول نسل آخر سونی دریافت می‌کنید، متوجه می‌شوید که روی دو دیسک عرضه می‌شود

کلمات کلیدی :

Gran Turismo 7

بازی ps4

بازی ps5

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/8468

خبرنامه بازی ها

گالری